Position: Entry level

Job type: Full-time

Loading ...

Job content

Experis is the global leader in professional resourcing and project-based workforce solutions. Our suite of services ranges from interim and permanent recruitment to managed services and consulting, enabling businesses to achieve their goals. We accelerate organisational growth by attracting, assessing, and placing specialised professional talent.



Kurzbeschreibung des Aufgabenspektrums

  • -Background Screening
  • -Unterschrifteneinholung
  • -Rapportierung
  • -Renewal Checks
  • -Physische Dokumente pflegen
  • -Personaldatenerfassung-, pflege
  • -Rund 500 Rechnungen monatlich kontrollieren



Erforderliche Erfahrung und Skills

  • Erfahrung oder Weiterbildung im Bereich HR
  • MS Office (Outlook & Excel)
  • Erforderliche abgeschlossene Trainings und Zertifikate

    • Kaufmännische Ausbildung



    Wünschenswert

    • Weiterbildung im Bereich HR



    Verhaltenstypus / Softskills

    • Selbständige Arbeitsweise
    • Organisatorisch stark ausgeprägt
    • Vertrauenswürdig
    • Schnelle Auffassungsgabe
    • kontaktfreudig
  • Sprachkenntnisse

    • Englisch sehr gut
    • Deutsch sehr gut



    Interested in this opportunity? Kindly send us your CV today through the link in the advert. However, should you have any questions please contact Danny Besse on +41 44 229 99 45.

    Even though this position may not be the perfect fit for you, please reach out to us, as we have hundreds of open positions at Experis IT across Switzerland.

    Check out all of Experis’ job openings at www.experis.ch or visit my personal page and connect to me on LinkedIn.

    Loading ...
    Loading ...

    Deadline: 10-05-2024

    Click to apply for free candidate

    Apply

    Loading ...
    Loading ...

    SIMILAR JOBS

    Loading ...
    Loading ...